FAQ - často kladené otázky

U některých hotelů na FindHoliday opravdu není propojení na Tripadvisor. Je to z toho důvodu, že ne každý hotel (především apartmány a malé hotely) má na Tripadvisoru stránku. Pokud jste nyní již svůj hotel na Tripadviseru našli, napište nám to, prosím (info@findholiday.cz).
Zájezd zaplatíte pořadateli zájezdu. Tedy jedné z našich deseti nejlepších cestovních kanceláří na trhu. Přes účet FindHoliday nikdy nejdou vaše peníze. My jsme pouze zprostředkovatelem zájezdu.
FindHoliday je novým serverem, který byl spuštěný v březnu 2015. Pokud jste o nás neslyšeli, je to tím, že jsme na trhu krátce, ale budeme dělat vše proto, abychom se stali největším hráčem na trhu a vyjednali vám ty nejlepší podmínky. Jsme provizní prodejce cestovních kanceláří (CK), které určitě znáte. Smlouvu o zájezdu uzavíráte s těmito CK naším prostřednictvím. Vaše peníze jdou pouze na účet CK, ne na účet FindHoliday. A proč si vybrat nás? Naším cílem je vaše spokojenost. Jste pro nás tím nejdůležitějším a dáme vám to patřičně najevo. Nejen osobním přístupem, maximální péčí, ale i prostřednictvím dárků a odměn. Ke každému zájezdu vám dáme něco navíc. To, že jste pro nás tím nejdůležitějším, jsme dokázali již tím, že jsme vám poskytli nejlepší vyhledávací server zájezdů na českém trhu.
Vybrali jste si u nás zájezd, ale my jsme vám následně zavolali, že je již obsazen. Ano, tato varianta se může stát a bohužel ji v současnosti nemůžeme ovlivnit. Stejně jako jiné cestovní agentury. Jsme plně závislí na aktualizaci zájezdů od cestovních kanceláří (CK). Pokud tato aktualizace není rychlá, vidíte i vy, bohužel, termín, který již v nabídce není. Stává se to především v období letní sezóny, když je o hotely velký zájem. Stává se to ze čtyř hlavních příčin:
  • v jednu chvíli poptávalo zájezd více osob najednou. V tom případě má přednost ten, jehož poptávka přišla jako první. Ostatním musíme sdělit, že již není možné zájezd objednat.
  • hotel sám najednou vyprodal pokoje a vyhlásil stop stav. Tedy stav, kdy ani CK nemohou nabízet jeho pokoje. To je něco, co žádný hráč na trhu, ani CK, není schopný ovlivnit.
  • hotel byl rezervován, ale ještě nebyl prodán. Termín vidíte, protože je v systému stále uveden jako neprodaný, ale již o něj někdo projevil zájem a zarezervoval si ho. Dokud není podepsána cestovní smlouva a zaplacena částka zájezdu tímto uživatelem, termín je teoreticky volný, a proto je nabízen. Často se totiž stává, že ten, kdo si nechal termín zarezervovat, si to z nějakého důvodu rozmyslí.
  • byla vyprodána místa v letadle.
Jedná se tedy o varianty, které nastávají nejčastěji v hlavní sezóně, především u Last Minute. Čím více se blíží termín zájezdu, tím je větší pravděpodobnost, že se to stane. Problematická jsou období, o která je velký zájem (začátek prázdnin, období Velikonoc, Vánoc apod.). Přesto se snažíme, aby termíny byly co nejaktuálnější. Server aktualizujeme pravidelně, a pokud váš termín byl již vyprodán, pokusíme se s vámi najít jinou variantu.
Chceme, aby naše vyhledávání bylo co nejvíce uživatelsky přínosné. Proto jsme věnovali i péči tomu, který hotel je vhodný pro děti. Pokud samozřejmě není vyloženě uvedeno: hotel pouze pro dospělé, mohou v něm být ubytovány i děti. Ale neznamená to, že je pro ně vhodný. Pokud chcete pro děti přidanou hodnotu, zaškrtněte při vyhledávání zájezdu políčko: hotel vhodný pro děti. Do této kategorie spadají hotely, které poskytují dětem alespoň nějaké vyžití, jako je dětský bazén, miniklub, dětské hřiště, aquapark, tobogány apod. Hotely, které nemají žádnou přidanou hodnotu pro děti, jsme do vyhledávání nezahrnuli.